:sweden: hej alla! jag startade lära svenska ett par veckor sedan, på Duolingo! Jag också använder lite av Google Translate och Wiktionary (för specifika ord).
:uk: Hey everyone! I started learning Swedish a couple weeks ago on Duolingo! I am also using a little of Google Translate and Wiktionary (for particular words).
Hej och Välkommen! Du talar svenska mycket bra, för en nybörjare! Mycket bra jobb!
I have been learning on Duolingo for about a year now and have made a lot of progress. My main stumbling block right now is vocabulary, and understanding spoken Swedish. But I am a lot better on pronunciation. I can even do that pitch accent sometimes.
I have also a basic knowledge of Spanish. Been trying to work on that too, although sometimes it creates a blended language I call Svenspañol! LOL ... like when you use Swedish articles on Spanish sentences (Yo quiero en taco) or the wrong prepositions (Jag bor en Sverige) or use the wrong pronoun (Yo talar svenska) ... or wrong verb (Yo quiero talar sueco!) ... it gets hilarious. Que es problemen?
I am not fluent in Svenska, but I can give some tips.